Renault Koleos 2008 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 226 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 9.7 sekundes | |
Renault Koleos ir dinamiskāks braukšanā. Renault Koleos dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, taču griezes moments ir par 114 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Pateicoties lielākai jaudai Renault Koleos sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Koleos degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Koleos var nākties iegādāties par 600 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Koleos degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 530'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4 Picasso, Citroen C4, Peugeot 5008 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.64 m | |
Renault Koleos ir lielāks. Renault Koleos ir par 26 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Renault Koleos ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1380 litri | 1241 litri | |
Renault Koleos bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Koleos (par 139 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 11 metri | |
Renault Koleos apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Renault Koleos var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 2`080 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Koleos ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|