Renault Scenic 2013 vs Renault Captur 2012
Virsbūve: | Minivens | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 13.5 sekundes | |
Renault Scenic ir dinamiskāks braukšanā. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 60 ZS lielāka nekā Renault Captur, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Renault Captur. Pateicoties lielākai jaudai Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 3.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā Renault Captur, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 450 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Renault Captur ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault Laguna, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.12 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.57 m | |
Renault Scenic ir lielāks. Renault Scenic ir par 24 cm garāks nekā Renault Captur, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | 377 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1870 litri | 1235 litri | |
Renault Scenic ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem lielāks nekā Renault Captur. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Scenic (par 635 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Renault Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Renault Captur, tas nozīmē, ka ar Renault Scenic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`099 | 1`763 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Renault Captur ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6400 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Renault Captur ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|