Renault Trafic 2011 vs Mercedes Vito 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 19 sekundes | n/a sekundes | |
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Mercedes Vito, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Mercedes Vito. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 75 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Trafic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vivaro, Nissan Primastar | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes A klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 5.24 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.90 m | |
Renault Trafic ir par 46 cm īsāks nekā Mercedes Vito, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1240 litri | 970 litri | |
Renault Trafic ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Trafic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 270 litriem lielāks nekā Mercedes Vito. Iespējams, Mercedes Vito vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12.5 metri | |
Renault Trafic apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mercedes Vito, tas nozīmē, ka ar Renault Trafic var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`790 | 3`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 800 | 19 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Mercedes Vito ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|