Renault Trafic 2011 2.0 dCi
Renault Trafic 2011 2.0 dīzelis apraksts
Minivens Renault Trafic 2011 2.0 dCi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2014.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 260 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Renault Trafic 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Renault Trafic 2011 2.0 dCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Trafic 2011 2.0 dCi sasniedz 19 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 150 km/h.
Šī Renault Trafic 2011 2.0 dCi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Renault Trafic 2011 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 9.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 90 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1360 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1200 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.1 litri uz 100 km, kas ir par 23% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Trafic degvielas patēriņš.
Renault Trafic drošība
Drošības testos Renault Trafic ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Renault Trafic saņēmusi vidēju vērtējumu 52 no 100, bērnu drošība: lielisku vērtējumu - 91 no 100, par gājēju aizsardzību Renault Trafic saņēmis 53 no 100.
Renault Trafic drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 57 procenti no 100.
Renault Trafic 2011 2.0 dCi tehniskie dati
Modelis: | Renault Trafic 2.0 dCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2014. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 200 g/km |
Jauda: | 90 ZS pie 3500 apgr/min | Griezes moments: | 260 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 150 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 19.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 (kombinētais) 9.1 (pilsētā) 7.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | ||
Auto izmēri: | 4.78m (garums) 1.90m (platums) 1.94m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | ||
Sēdvietas: | 9 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 1240 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2790 kg |
Renault Trafic 2011 2.0 dCi dzinējs M9R DF
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Trafic 2011 2.0 dCi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 90 - 115 ZS pie 3500 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 290 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 19 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Opel Vivaro Nissan Primastar |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Trafic minivena [2011 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Trafic 2011 2.0 dCi
Ekonomiskākā versija |
2.0 Dīzelis | 90 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Trafic 2011 Grand 2.0 dCi
Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 90 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Trafic 2011 2.0 dCi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 15.1 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Trafic 2011 Grand 2.0 dCi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 15.1 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Trafic 2011 2.0 dCi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 15.1 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) |
Renault Trafic 2011 Grand 2.0 dCi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 15.1 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | - | Automāts (6) |