Renault VEL Satis 2005 vs Mazda 6 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 10.2 sekundes | |
Renault VEL Satis ir dinamiskāks braukšanā. Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 86 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault VEL Satis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.44 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks. Renault VEL Satis ir par 11 cm garāks nekā Mazda 6, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 510 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1702 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā Mazda 6. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`190 | 1`950 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|