Mazda 6 2008 Sport 2.0 i
Mazda 6 2008 2.0 benzīns apraksts
Hečbeks Mazda 6 2008 Sport 2.0 i tika ražots no 2008.gada janvāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 147 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 184 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2008 Sport 2.0 i sasniedz 10.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 212 km/h.
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.1 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 drošība
Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi labu vērtējumu 77 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 49 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 Sport 2.0 i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2008. janvāris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 147 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 184 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 212 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.76m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1702 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1950 kg |
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.5 litri |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda 5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Mazda 6 hečbeka [2008 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 6 2008 Sport 1.8
Jan 2008 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 120 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i Jan 2008 — Jan 2010 | 2.0 Benzīns | 147 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 Sport 2.0 i Automatic Jan 2008 — Jan 2010 | 2.0 Benzīns | 147 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 6 2008 2.0 CD | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 2.2 CD
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS) |
2.2 Dīzelis | 185 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 2.5
Jaudīgākā benzīna versija (170 ZS) |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2008 2.5 Sport
Jan 2008 — Jan 2010 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) |