Mazda 6 2010 2.0
Mazda 6 2010 2.0 benzīns apraksts
Hečbeks Mazda 6 2010 2.0 tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 155 zirgspēku jaudu pie 6200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 193 Nm (ņūtonmetri) pie 4500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda 6 2010 2.0 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2010 2.0 sasniedz 10.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 212 km/h.
Šī Mazda 6 2010 2.0 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.2 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.
Mazda 6 2010 2.0 tehniskie dati
Modelis: | Mazda 6 2.0 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1999 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 168 g/km |
Jauda: | 155 ZS pie 6200 apgr/min | Griezes moments: | 193 NM pie 4500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 212 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.76m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1702 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1955 kg |
Mazda 6 2010 2.0 dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 6 2010 2.0 eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6200 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 4500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda 5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 6 hečbeka [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 6 2010 1.8
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 120 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 6 2010 2.0 | 2.0 Benzīns | 155 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 2.0 Automatic
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 155 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 6 2010 2.2 CiTD 129 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 129 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 2.2 CiTD 163 Hp | 2.2 Dīzelis | 163 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 2.2 CiTD 180 Hp
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.2 Dīzelis | 180 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 6 2010 2.5
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.4 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) |