Rover 200 1996 vs Peugeot 306 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 13.5 sekundes | |
Rover 200 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 200 dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Peugeot 306, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Peugeot 306. Pateicoties lielākai jaudai Rover 200 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 306 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Peugeot 306, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Rover 200 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Rover 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Peugeot 306. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 306 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Rover 25, Rover 400, Rover 45 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso, Peugeot 106 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 200 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.97 m | 4.03 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.36 m | |
Rover 200 ir par 6 cm īsāks nekā Peugeot 306, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Rover 200 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1086 litri | nav datu | |
Peugeot 306 ir vairāk vietas bagāžai. Rover 200 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 36 litriem mazāks nekā Peugeot 306. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Rover 200 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 306, tas nozīmē, ka ar Rover 200 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`510 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 200 ir
|
Peugeot 306 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|