Rover 25 1999 vs Citroen C3 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 103 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 123 NM | 120 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 14.2 sekundes | |
Rover 25 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 25 dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Citroen C3, savukārt griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Citroen C3. Pateicoties lielākai jaudai Rover 25 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 25 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Citroen C3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 25 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Rover 25 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Citroen C3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Rover 25 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Rover 200, Rover 400, Rover 45 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Berlingo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 25 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.99 m | 3.85 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.52 m | |
Rover 25 ir lielāks, bet zemāks. Rover 25 ir par 14 cm garāks nekā Citroen C3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Rover 25 ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 305 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1086 litri | 1150 litri | |
Rover 25 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1 litriem mazāks nekā Citroen C3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 (par 64 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.5 metri | |
Rover 25 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Citroen C3, tas nozīmē, ka ar Rover 25 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`470 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 25 ir
|
Citroen C3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|