Rover 25 1999 1.4
Rover 25 1999 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Rover 25 1999 1.4 tika ražots no 1999.gada decembra līdz 2004.gada jūlijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 103 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 123 Nm (ņūtonmetri) pie 4500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Rover 25 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.
Rover 25 1999 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Rover 25 1999 1.4 sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.
Rover 25 1999 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Rover degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.5 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Rover 25 degvielas patēriņš.
Rover 25 drošība
Drošības testos Rover 25 ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Rover 25 novērtēta ar trīs zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Rover 25 saņēmis divas zvaigznes.
Rover 25 1999 1.4 tehniskie dati
Modelis: | Rover 25 1.4 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 1999. decembris ... 2004. jūlijs | ||
Dzinējs: | 1396 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 162 g/km |
Jauda: | 103 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 123 NM pie 4500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 185 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.99m (garums) 1.69m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1086 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1500 kg |
Rover 25 1999 1.4 dzinējs 14K4F
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1396 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 79 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Rover 25 1999 1.4 eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 4.6 litri |
Jauda | 83 - 103 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 110 - 123 NM pie 4500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1991 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Rover 200 Rover 400 Rover 45 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Rover 25 hečbeka [1999 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Rover 25 2002 1.1 i 16V Jan 2002 — Dec 2005 | 1.1 Benzīns | 75 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 2001 1.4
Mai 2001 — Jūl 2004 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 84 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 1999 1.4
Dec 1999 — Jūl 2004 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 103 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 1999 1.6
Dec 1999 — Jūl 2004 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 108 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 2002 1.6 Nov 2002 — Jūl 2004 | 1.6 Benzīns | 108 ZS | 6.9 l/100km | Automāts |
Rover 25 1999 1.8 Dec 1999 — Jūl 2004 | 1.8 Benzīns | 115 ZS | 8.2 l/100km | Automāts |
Rover 25 1999 1.8 i 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.8 sekundēs |
1.8 Benzīns | 145 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 2000 1.8 Vi
Nov 2000 — Jan 2002 Jaudīgākā benzīna versija (145 ZS) |
1.8 Benzīns | 145 ZS | 7.5 l/100km | Automāts |
Rover 25 1999 2.0 IDT
Dec 1999 — Jūl 2004 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 100 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Rover 25 2004 2.0 IDT
Jan 2004 — Jūl 2004 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (113 ZS) |
2.0 Dīzelis | 113 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (5) |