Seat Cordoba 1999 vs Ford Puma 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 235 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.2 sekundes | |
Ford Puma ir dinamiskāka braukšana. Seat Cordoba dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Ford Puma, taču griezes moments ir par 78 NM lielāks nekā Ford Puma. Mazākas jaudas dēļ Seat Cordoba sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Cordoba ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Cordoba degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Ford Puma, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Cordoba var ietaupīt 390 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Cordoba degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Ford Puma. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 540 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 650 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 510 km ar reālo patēriņu | ||
Seat Cordoba ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Seat Cordoba dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A6, Seat Alhambra, Seat Leon | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Seat Cordoba varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Cordoba dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.16 m | 3.98 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.34 m | |
Seat Cordoba ir par 18 cm garāks nekā Ford Puma, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Cordoba ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
Seat Cordoba apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Ford Puma, tas nozīmē, ka ar Seat Cordoba var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`000 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Cordoba ir
|
Ford Puma ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|