Toyota Auris 2013 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 99 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 128 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 92 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Auris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Auris var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Auris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 135 mm | 140 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota Verso | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Auris varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Auris ir par 5 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Auris var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`820 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 1 sērija ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|