Toyota Auris 1.3 VVT-i
Toyota Auris 2013 1.3 benzīns apraksts
Hečbeks Toyota Auris 1.3 VVT-i tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.3 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 99 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 128 Nm (ņūtonmetri) pie 3800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Toyota Auris 1.3 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.4 litri.
Toyota Auris 1.3 VVT-i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 1.3 VVT-i sasniedz 12.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 175 km/h.
Šī Toyota Auris 1.3 VVT-i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 920 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.8 litri uz 100 km, kas ir par 26% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.
Toyota Auris drošība
Drošības testos Toyota Auris ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Auris saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Toyota Auris saņēmis 68 no 100.
Toyota Auris drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 66 procenti no 100.
Toyota Auris 1.3 VVT-i tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 1.3 VVT-i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1329 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 125 g/km |
Jauda: | 99 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 128 NM pie 3800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 175 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 (kombinētais) 6.6 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.76m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 135 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1735 kg |
Toyota Auris 1.3 VVT-i dzinējs 1NR-FE
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1329 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 72.5 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Toyota Auris 1.3 VVT-i eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 3.4 litri |
Jauda | 95 - 101 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 118 - 132 NM pie 3800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Corolla Toyota Yaris Toyota Verso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Auris hečbeka [2013 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 1.3 VVT-i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.3 Benzīns | 99 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.4 D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.7 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 1.8 Hybrid
Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS) |
1.8 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts |
Toyota Auris 2013 2.0 D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 124 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) |