Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i
Toyota Auris 2013 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 132 zirgspēku jaudu pie 6400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4400 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Toyota Auris 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i sasniedz 11.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.3 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.
Toyota Auris drošība
Drošības testos Toyota Auris ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Auris saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Toyota Auris saņēmis 68 no 100.
Toyota Auris drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 66 procenti no 100.
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 1.6 VVT-i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 134 g/km |
Jauda: | 132 ZS pie 6400 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4400 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 7.4 (pilsētā) 4.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.76m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 135 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1830 kg |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i dzinējs 1ZR-FAE
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 80.5 mm |
Virzuļa gājiens | 78.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 128 - 132 ZS pie 6400 apgr/min |
Griezes moments | 157 - 162 NM pie 4400 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota Verso |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Toyota Auris hečbeka [2013 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 1.3 VVT-i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.3 Benzīns | 99 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.4 D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.7 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 1.8 Hybrid
Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS) |
1.8 Benzīns | 136 ZS | - | Automāts |
Toyota Auris 2013 2.0 D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 124 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) |