Toyota Auris 2010 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 11.4 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Toyota Auris dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 65 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Toyota Auris sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Toyota Auris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Auris var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1500 km kombinētajā ciklā | |
1410 km ārpus pilsētas | 1570 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 22 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris, Toyota iQ | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.50 m | |
Toyota Auris ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Toyota Auris ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Auris ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1335 litri | 1201 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Toyota Auris bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Iespējams, Peugeot 308 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Auris (par 134 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Toyota Auris apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Toyota Auris var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Auris ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|