Volkswagen EOS 2011 vs BMW 3 sērija 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 306 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 5.7 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen EOS dzinēja jauda ir par 184 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 200 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen EOS sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 8.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 10.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen EOS ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen EOS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen EOS var ietaupīt 390 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen EOS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen EOS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen EOS) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 142 mm | 138 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Skoda Yeti | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen EOS varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.61 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.38 m | |
Volkswagen EOS ir par 19 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen EOS ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 205 litri | 210 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
380 litri | 350 litri | |
Volkswagen EOS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen EOS (par 30 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Volkswagen EOS apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`180 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Volkswagen EOS ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen EOS, attiecīgi Volkswagen EOS kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6400 | 13 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen EOS ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|