Volkswagen Passat 1985 vs Volvo S40 1995
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 143 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.8 sekundes | 13 sekundes | |
Volvo S40 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Passat dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Volvo S40, savukārt griezes moments ir par 18 NM mazāks nekā Volvo S40. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Passat sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 8.5 | |
Volkswagen Passat degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volvo S40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Passat var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.41 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Passat ir par 6 cm īsāks nekā Volvo S40, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Passat ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 853 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
Volkswagen Passat apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volvo S40. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Volvo S40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|