BMW 1 sērija 2009 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 11.6 sekundes | |
BMW 1 sērija un Hyundai i30 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks. BMW 1 sērija ir par 4 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1250 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.2 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|