BMW 1 sērija 2007 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.1 sekundes | 11.6 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 89 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks. BMW 1 sērija ir par 4 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1250 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|