BMW 5 sērija 2007 vs Opel Insignia 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 9.9 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Opel Insignia, taču griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Opel Insignia. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1140 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1450 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
1090 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Insignia) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.52 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija ir par 7 cm īsāks nekā Opel Insignia, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1530 litri | |
Opel Insignia ir vairāk vietas bagāžai. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Insignia. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`290 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Opel Insignia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 180 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Insignia, attiecīgi Opel Insignia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 6200 | 4600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|