BMW 5 sērija 2013 vs Mercedes E klase 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 9 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 5 sērija var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1550 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes ML, Mercedes A klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.51 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 5 sērija ir par 1 cm garāks nekā Mercedes E klase, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 695 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1670 litri | 1950 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 135 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka BMW 5 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes E klase (par 280 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.2 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`385 | 2`420 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 15 400 | 9200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|