BMW 5 sērija 2013 Touring F10 Universāls
Ērts
Dinamisks
visas BMW 5 sērijas atsauksmes
Šī BMW 5 sērijas Touring F10 paaudze tika ražota no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Mums ir informācija par 27 šīs paaudzes modifikācijām. 2013. gada BMW 5 sērija ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (8 versijas) un aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu (19 versijas).
Šim BMW pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 4.4 litriem un jaudu no 184 līdz 450 zirgspēkiem un septiņi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 143 līdz 381 zirgspēkiem. Latvijā BMW 5 sērija visbiežāk sastopams ar 3.0 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (19 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.1 līdz 8.8 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.8 līdz 6.3 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla benzīna versija ir BMW 528i Touring, kas vidēji patērē 6.1 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla dīzelis - BMW 518d Touring uz 100 kilometriem patērē 4.8 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 41 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +42% benzīna motoriem un +40% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 5 sērijas modifikāciju
BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 142 līdz 206 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 127 līdz 166 gramiem uz kilometru. No BMW 5 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 528i Touring, kas vidēji saražo 142 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 5 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 518d Touring - 127 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 4.7 sekundēs ieskrienas BMW 550i Touring versija, savukārt visgausākais ir BMW 518d Touring, kurš šo ātrumu sasniedz 10.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 4.4 benzīna 8 cilindru 450 zirgspēku versijai (BMW 550i Touring) un 7 citām versijām.
BMW 5 sērijas garums ir 491 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - BMW 5 sērija ir par 4 cm garāks nekā Ford Mondeo universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā Audi A6 universāls. BMW 5 sērijas svars (pilna masa) ir no 2350 līdz 2570 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 7 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 5 sērijas bagāžnieka tilpums ir 560 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1670 litriem.
Šis BMW ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 15 000 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 4300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 40%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 20% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 5 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par BMW 5 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
BMW 5 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 518d Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 518d Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 518d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 518d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 520d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d 4x4 Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 530d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW M550d xDrive Touring 4x4
Jan 2013 — Jan 2016 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (381 ZS) |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 550i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
4.4 Benzīns | 450 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 5 sērijas cenas
BMW 5 sērijas 2013 - 2017 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 9000 € līdz 27500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 5 sērijas cena ir ļoti augsta - BMW 5 sērija ir aptuveni par 32 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2013 - 2017 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz augsto cenu BMW 5 sērijas kvalitāte ir zem vidējās (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt vai šis BMW tiešām ir izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 5 sērija 2017 cena | 19 500 € | 23 500 € | 27 500 € | |
BMW 5 sērija 2016 cena | 10 500 € | 14 500 € | 18 500 € | |
BMW 5 sērija 2015 cena | 11 000 € | 13 500 € | 17 000 € | |
BMW 5 sērija 2014 cena | 11 500 € | 13 000 € | 15 000 € | |
BMW 5 sērija 2013 cena | 9000 € | 10 500 € | 13 000 € |
BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 5 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 4300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €.
BMW 5 sērija 2013 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 5 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 5 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2013 2014 2015 2016 2017
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 5 sērijas uzticamība ir ļoti zema. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 18.9 procentiem šīs paaudzes BMW 5 sērijas (vidēji 7 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 11.8%.
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 10-14 gadus vecie auto
Uzticamākie 10-14 gadus vecie universāli
BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 5 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
85% Lietus sensors
84% Riepu spiediena kontrole
82% Metālikas krāsa
70% Kondicionieris
67% Bi-ksenona gaismas
54% Ksenona gaismas
47% Distances kontrole
40% Parkošanās sensori aizmugurē
28% Parkošanās sensori priekšā
28% Kruīza kontrole
27% Elektriski regulējami sēdekļi
27% Ādas apdare
26% Navigācija
26% Apsildāmi sēdekļi
25% Regulējama stūre
23% Aptumšojošie spoguļi
22% Jumta reliņi
21% Atpakaļskata kamera
15% Elektriski regulējama stūre
14% Adaptīvā kruīzkontrole
12% Panorāmas lūka
12%
BMW 5 sērijas 2013 Touring F10 universāla fotogrāfijas
BMW 5 sērija 2013 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 5 sērija 2013 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- tikai automātiskā pārnesumu kārba
- zemāka cena
- mazāk defektu
- zemāka cena
- mazāk defektu
- pieejamas arī 2WD versijas
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejami tikai benzīna motori
- mazāk defektu
- mazāk defektu
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- lielāks klīrenss
- pieejamas arī 2WD versijas
Atsauksmes par BMW 5 sēriju
Kopā 101 atsauksmes par BMW 5 sēriju
Iegādes gads: | 2015 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
nikns autiņš :)
cilvēkiem ar vājiem nerviem neder :)