BMW 518d (Touring F10)
BMW 5 sērija 2013 2.0 dīzelis apraksts
Universāls BMW 518d tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 360 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N ...
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW 518d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 518d sasniedz 9.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 209 km/h.
Šī BMW 518d modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 6.5 litri uz 100km.
BMW 518d tehniskie dati
Modelis: | BMW 518d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 360 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 209 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.91m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | ||
Klīrenss: | 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1670 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2380 kg |
BMW 518d dzinējs B47D20U0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes degviela, apkope un eļļa, pretējā gadījumā gaidāmas problēmas ar Common Rail sistēmu. Problēmas visbiežāk saistītas ar EGR vārstu un ieplūdes kolektoru.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 518d eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 360 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW 2 sērija un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 5 sērijas universāla [2013 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 518d Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 518d Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 518d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 518d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 520d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 520d 4x4 Jan 2014 — Dec 2017 | 2.0 Dīzelis | 190 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 530d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d Touring Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d xDrive Touring 4x4 Jan 2013 — Jan 2016 | 3.0 Dīzelis | 313 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW M550d xDrive Touring 4x4
Jan 2013 — Jan 2016 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (381 ZS) |
3.0 Dīzelis | 381 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 550i Touring
Jan 2013 — Jan 2016 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.7 sekundēs |
4.4 Benzīns | 450 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |