BMW 5 sērija 1981 vs Mazda 3 2003
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 17 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
BMW 5 sērija ir par 13 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 635 litri | |
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 160 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.3 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`730 | 1`745 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|