BMW 5 sērija 1981 vs Mazda 3 2004
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.8 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 203 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | n/a sekundes | |
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 37 NM lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 24 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 6 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda Tribute | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
BMW 5 sērija ir par 13 cm garāks nekā Mazda 3, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 878 litri | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem mazāks nekā Mazda 3. Tas varētu liecināt, ka BMW 5 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.3 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|