BMW 5 sērija 2013 vs Volkswagen Passat CC 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 8.6 sekundes | |
Volkswagen Passat CC ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Volkswagen Passat CC, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Volkswagen Passat CC. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Volkswagen Passat CC, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 5 sērija var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1550 km kombinētajā ciklā | 1270 km kombinētajā ciklā | |
1750 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Passat CC) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Passat CC dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3, Skoda Superb | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | nav datu | |
Platums: | 1.86 m | nav datu | |
Augstums: | 1.46 m | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 532 litri | |
BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Volkswagen Passat CC. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`225 | 1`970 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Passat CC nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 15 400 | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Volkswagen Passat CC ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|