BMW 7 sērija 2000 vs Audi A8 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 430 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 10.9 sekundes | |
BMW 7 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 7 sērija dzinēja jauda ir par 43 ZS lielāka nekā Audi A8, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā Audi A8. Pateicoties lielākai jaudai BMW 7 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A8 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 7 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Audi A8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 7 sērija var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 7 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Audi A8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1450 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 1080 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 7 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 360'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 7 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 7 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.98 m | 5.03 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 7 sērija ir par 5 cm īsāks nekā Audi A8, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 525 litri | |
Audi A8 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 7 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Audi A8. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 12.3 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`365 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
Audi A8 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 7 sērija, attiecīgi Audi A8 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 7 sērija ir
|
Audi A8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|