Citroen C5 2004 vs Mazda 6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 10.9 sekundes | |
Citroen C5 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 16 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 8.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 9.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 430'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 407, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | Izmantots arī Mazda 5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
Citroen C5 ir par 6 cm garāks nekā Mazda 6, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 492 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1662 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.8 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`915 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|