Citroen C5 2001 vs Mazda 3 2011
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 12.2 sekundes | |
Citroen C5 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C5 var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen Xsara Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C5 ir lielāks. Citroen C5 ir par 30 cm garāks nekā Mazda 3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1360 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.4 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C5 nopietni defekti konstatēti apmēram 475 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|