Ford Focus 2008 vs Peugeot 308 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 10.1 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Ford Focus dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 4.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 1270 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1530 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C3, Peugeot 407, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford Focus ir par 6 cm garāks nekā Peugeot 308, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 396 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1247 litri | 1201 litri | |
Ford Focus ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Focus (par 46 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`710 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.8/10 | 6.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|