Ford Focus 2008 vs Peugeot 207 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.6 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāks braukšanā. Ford Focus dzinēja jauda ir par 36 ZS lielāka nekā Peugeot 207, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Peugeot 207. Pateicoties lielākai jaudai Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 8.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 207, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 207. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 207 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 207 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.03 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Ford Focus ir lielāks. Ford Focus ir par 31 cm garāks nekā Peugeot 207, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 396 litri | 270 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1247 litri | 923 litri | |
Ford Focus ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 126 litriem lielāks nekā Peugeot 207. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Focus (par 324 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 207. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`775 | 1`670 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Ford Focus ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 207, attiecīgi Ford Focus varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.8/10 | 6.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Peugeot 207 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|