Peugeot 207 2006 1.6-16V
Peugeot 207 2006 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 207 2006 1.6-16V tika ražots no 2006.gada aprīļa līdz 2009.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 109 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 147 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības ...
Šim Peugeot 207 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 207 2006 1.6-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2006 1.6-16V sasniedz 10.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.
Šī Peugeot 207 2006 1.6-16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.
Peugeot 207 drošība
Drošības testos Peugeot 207 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 207 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 207 saņēmis trīs zvaigznes.
Peugeot 207 2006 1.6-16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 207 1.6-16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2006. aprīlis ... 2009. decembris | ||
Dzinējs: | 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 166 g/km |
Jauda: | 109 ZS pie 5750 apgr/min | Griezes moments: | 147 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 194 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 (kombinētais) 9.3 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.03m (garums) 1.72m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 923 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1670 kg |
Peugeot 207 2006 1.6-16V dzinējs TU5JP4
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1587 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 78.5 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 80 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 207 2006 1.6-16V eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.9 litri |
Jauda | 90 - 110 ZS pie 5750 apgr/min |
Griezes moments | 130 - 150 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 206 un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 207 hečbeka [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 207 2006 1.4
Sept 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 73 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4-16V Nov 2006 — Dec 2009 | 1.4 Benzīns | 88 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 i 16V Jan 2006 — Jan 2009 | 1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 HDi
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6-16V Apr 2006 — Dec 2009 | 1.6 Benzīns | 109 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDi 16V
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDiF 16V
Apr 2006 — Dec 2009 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (109 ZS) |
1.6 Dīzelis | 109 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |