Peugeot 207 2006 1.4 HDi
Peugeot 207 2006 1.4 dīzelis apraksts
Hečbeks Peugeot 207 2006 1.4 HDi tika ražots no 2006.gada novembra līdz 2009.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 68 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BorgWarner KP35 turbīna. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 460 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 207 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.75 litri.
Peugeot 207 2006 1.4 HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2006 1.4 HDi sasniedz 15.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 166 km/h.
Peugeot 207 2006 1.4 HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 207 2006 - 2009 versija. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.
Peugeot 207 drošība
Drošības testos Peugeot 207 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 207 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 207 saņēmis trīs zvaigznes.
Peugeot 207 2006 1.4 HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 207 1.4 HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2006. novembris ... 2009. decembris | ||
Dzinējs: | 1399 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 120 g/km |
Jauda: | 68 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 166 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.03m (garums) 1.72m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 923 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) |
Peugeot 207 2006 1.4 HDi dzinējs HDi (DV4TD 8HZ)
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 460 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1399 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73.7 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.9 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 207 2006 1.4 HDi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.75 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.6 litri |
Jauda | 68 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2001 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen C3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 207 hečbeka [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 207 2006 1.4
Sept 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 73 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4-16V Nov 2006 — Dec 2009 | 1.4 Benzīns | 88 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 i 16V Jan 2006 — Jan 2009 | 1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 HDi
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6-16V Apr 2006 — Dec 2009 | 1.6 Benzīns | 109 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDi 16V
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDiF 16V
Apr 2006 — Dec 2009 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (109 ZS) |
1.6 Dīzelis | 109 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |