Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi
Peugeot 207 2006 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi tika ražots no 2007.gada marta līdz 2009.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 207 2006 - 2009 versija un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 207 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi sasniedz 11.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Šī Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 900 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.
Peugeot 207 drošība
Drošības testos Peugeot 207 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 207 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 207 saņēmis trīs zvaigznes.
Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 207 1.6-16V VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2007. marts ... 2009. decembris | ||
Dzinējs: | 1600 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 167 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 (kombinētais) 9.8 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.03m (garums) 1.72m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 923 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1678 kg |
Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 60 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 207 2006 1.6-16V VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 8 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 207 hečbeka [2006 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 207 2006 1.4
Sept 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 73 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4-16V Nov 2006 — Dec 2009 | 1.4 Benzīns | 88 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 i 16V Jan 2006 — Jan 2009 | 1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 207 2006 1.4 HDi
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6-16V Apr 2006 — Dec 2009 | 1.6 Benzīns | 109 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2007 1.6-16V VTi
Mar 2007 — Dec 2009 Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDi 16V
Nov 2006 — Dec 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2006 1.6 HDiF 16V
Apr 2006 — Dec 2009 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (109 ZS) |
1.6 Dīzelis | 109 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |