Ford Focus 2001 vs Peugeot 307 2002
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.4 sekundes | |
Ford Focus dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Peugeot 307, savukārt griezes moments ir par 2 NM mazāks nekā Peugeot 307. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Peugeot 307, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Focus var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 307. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.51 m | |
Ford Focus ir mazāks. Ford Focus ir par 4 cm īsāks nekā Peugeot 307, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 490 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1540 litri | |
Ford Focus ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem lielāks nekā Peugeot 307. Iespējams, Peugeot 307 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Peugeot 307. | |||
Pilna masa (kg): | 1`615 | 1`923 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 307 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.4/10 | 6.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Peugeot 307 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|