Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V
Peugeot 307 2002 1.6 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V tika ražots no 2002.gada maija līdz 2005.gada augustam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 147 Nm (ņūtonmetri) pie 3900 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības ...
Šim Peugeot 307 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V sasniedz 11.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 182 km/h.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 Break 1.6 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2002. maijs ... 2005. augusts | ||
Dzinējs: | 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 178 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 5750 apgr/min | Griezes moments: | 147 NM pie 3900 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 182 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 (kombinētais) 9.9 (pilsētā) 6.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1540 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1923 kg |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V dzinējs TU5JP4
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas maiņas intervālu ir ļoti ieteicams ievērot!Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1587 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 78.5 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 80 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.2 litri |
Jauda | 90 - 110 ZS pie 5750 apgr/min |
Griezes moments | 130 - 150 NM pie 3900 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2003. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 206 Peugeot 207 un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2002 Break 1.4
Mai 2002 — Nov 2003 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V
Nov 2003 — Aug 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Mai 2002 — Jūn 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS) |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF
Mai 2004 — Aug 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |