Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Peugeot 307 2002 1.4 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI tika ražots no 2002.gada maija līdz 2005.gada jūnijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 68 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BorgWarner KP35 turbīna. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 460 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 307 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.75 litri.
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI sasniedz 16.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 157 km/h.
Šī Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.7 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 307 2002 - 2005 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1420 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.4 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 Break 1.4 HDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2002. maijs ... 2005. jūnijs | ||
Dzinējs: | 1399 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 124 g/km |
Jauda: | 68 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 157 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 (kombinētais) 5.7 (pilsētā) 4.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI dzinējs HDi (DV4TD 8HZ)
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 460 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1399 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73.7 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.9 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.75 litri |
Jauda | 68 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2001 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2004. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C3 Peugeot 207 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2002 Break 1.4
Mai 2002 — Nov 2003 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V
Nov 2003 — Aug 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Mai 2002 — Jūn 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS) |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF
Mai 2004 — Aug 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |