Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Peugeot 307 2002 2.0 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V tika ražots no 2002.gada maija līdz 2005.gada augustam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 307 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 196 km/h.
Šī Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 13.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 680 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 Break 2.0 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2002. maijs ... 2005. augusts | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 206 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 196 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 (kombinētais) 13.1 (pilsētā) 6.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 10 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1540 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1977 kg |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V dzinējs EW10J4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V eļļas tips | 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.8 litri |
Jauda | 136 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1999 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen Xsara Peugeot 407 Peugeot 206 Citroen Xsara Picasso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2002 Break 1.4
Mai 2002 — Nov 2003 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V
Nov 2003 — Aug 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Mai 2002 — Jūn 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS) |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF
Mai 2004 — Aug 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |