Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V
Peugeot 206 2002 2.0 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V tika ražots no 2002.gada jūnija līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 206 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 208 km/h.
Šī Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 620 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 800 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.3 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.
Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 206 SW GTI 2.0-16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2002. jūnijs ... 2005. oktobris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 189 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 208 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 (kombinētais) 11.0 (pilsētā) 6.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.03m (garums) 1.67m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 313 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1365 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1565 kg |
Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V dzinējs EW10J4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V eļļas tips | 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5 litri |
Jauda | 136 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1999 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen Xsara Peugeot 407 Citroen Xsara Picasso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 206 universāla [2002 - 2007] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2002 SW 1.1 Jūn 2002 — Jan 2005 | 1.1 Benzīns | 60 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW 1.4
Jūn 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 SW 1.4
Okt 2005 — Jan 2007 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2003 SW 1.4-16V
Okt 2003 — Mar 2006 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW 1.4 HDI
Jūn 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 SW 1.4 HDI
Okt 2005 — Jan 2007 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW 1.6-16V Jūn 2002 — Okt 2005 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2005 SW 1.6-16V Okt 2005 — Jan 2007 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW 1.6-16V Jūn 2002 — Okt 2005 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2005 SW 1.6-16V Okt 2005 — Jan 2007 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2004 SW 1.6-16V HDiF
Apr 2004 — Jan 2007 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW GTI 2.0-16V
Jūn 2002 — Okt 2005 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 SW 2.0 HDI Jūn 2002 — Okt 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |