Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V (3 durvis)
Peugeot 206 2002 2.0 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V tika ražots no 2002.gada oktobra līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 206 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V sasniedz 8.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Šī Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 800 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.3 litri uz 100 km, kas ir par 8% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 206 GTI 2.0-16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2002. oktobris ... 2005. oktobris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 185 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 (kombinētais) 10.7 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.82m (garums) 1.65m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 992 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1560 kg |
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V dzinējs EW10J4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V eļļas tips | 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5 litri |
Jauda | 136 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 190 NM pie 4100 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1999 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Citroen Xsara Peugeot 407 Citroen Xsara Picasso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 206 hečbeka [2002 - 2006] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2002 1.1 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.1 Benzīns | 60 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Okt 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2003 1.4-16V
Okt 2003 — Mar 2006 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 HDI
Okt 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2003 1.6-16V Apr 2003 — Mar 2006 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.6-16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2004 GTI 1.6-16V HDiF
Apr 2004 — Okt 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V Okt 2002 — Okt 2005 | 2.0 Benzīns | 138 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2003 2.0 RC
Jūn 2003 — Mar 2006 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 2.0 HDI Okt 2002 — Okt 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |