Peugeot 206 2002 1.4 HDI (3 durvis)
Peugeot 206 2002 1.4 dīzelis apraksts
Hečbeks Peugeot 206 2002 1.4 HDI tika ražots no 2002.gada oktobra līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 68 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 150 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un BorgWarner KP35 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 206 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.75 litri.
Peugeot 206 2002 1.4 HDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 2002 1.4 HDI sasniedz 13.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 168 km/h.
Šī Peugeot 206 2002 1.4 HDI modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.3 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 206 2002 - 2006 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1380 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.
Peugeot 206 2002 1.4 HDI tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 206 1.4 HDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2002. oktobris ... 2005. oktobris | ||
Dzinējs: | 1399 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 113 g/km |
Jauda: | 68 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 150 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 168 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 (kombinētais) 5.5 (pilsētā) 3.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.82m (garums) 1.65m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 992 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) |
Peugeot 206 2002 1.4 HDI dzinējs DV4TD 8HX
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1399 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73.7 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.9 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 206 2002 1.4 HDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.75 litri |
Jauda | 68 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 150 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2001 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2004. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen Xsara Citroen C3 Citroen C2 Peugeot 1007 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 206 hečbeka [2002 - 2006] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 206 2002 1.1 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.1 Benzīns | 60 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Okt 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 Okt 2002 — Apr 2005 | 1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2003 1.4-16V
Okt 2003 — Mar 2006 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.4 HDI
Okt 2002 — Okt 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2003 1.6-16V Apr 2003 — Mar 2006 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 1.6-16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 206 2004 GTI 1.6-16V HDiF
Apr 2004 — Okt 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 GTI 2.0-16V Okt 2002 — Okt 2005 | 2.0 Benzīns | 138 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2003 2.0 RC
Jūn 2003 — Mar 2006 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.4 sekundēs |
2.0 Benzīns | 177 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 206 2002 2.0 HDI Okt 2002 — Okt 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |