Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF
Peugeot 307 2002 1.6 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF tika ražots no 2004.gada marta līdz 2005.gada augustam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 109 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GT1544V turbīna. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 307 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF sasniedz 12.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 183 km/h.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 307 2002 - 2005 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1200 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1360 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.9 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 Break 1.6 HDiF | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2004. marts ... 2005. augusts | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 131 g/km |
Jauda: | 109 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 183 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 (kombinētais) 6.2 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1540 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2050 kg |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF dzinējs DV6TED4
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 18 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 HDiF eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.5 litri |
Jauda | 109 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 260 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Peugeot 407 Citroen Xsara Picasso un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2002 Break 1.4
Mai 2002 — Nov 2003 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V
Nov 2003 — Aug 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Mai 2002 — Jūn 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS) |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF
Mai 2004 — Aug 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |