Peugeot 307 2002 Break 1.4
Peugeot 307 2002 1.4 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 307 2002 Break 1.4 tika ražots no 2002.gada maija līdz 2003.gada novembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 118 Nm (ņūtonmetri) pie 2800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 307 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3 litri.
Peugeot 307 2002 Break 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 1.4 sasniedz 15.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 160 km/h.
Peugeot 307 2002 Break 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2002 Break 1.4 tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 Break 1.4 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2002. maijs ... 2003. novembris | ||
Dzinējs: | 1360 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 163 g/km |
Jauda: | 75 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 118 NM pie 2800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 160 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 (kombinētais) 9.0 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 dzinējs TU3JP
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1360 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 77 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 eļļas tips | 5W-40 |
Eļļas tilpums | 3 litri |
Jauda | 75 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 118 NM pie 2800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1993 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 206 Citroen Berlingo un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2002 Break 1.4
Mai 2002 — Nov 2003 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V
Nov 2003 — Aug 2005 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI
Mai 2002 — Jūn 2005 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V
Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS) |
2.0 Benzīns | 138 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 | 2.0 Dīzelis | 90 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 | 2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF
Mai 2004 — Aug 2005 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |