LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2008 vs Citroen C6 2005

 
Mazda 6
2008 - 2010
Citroen C6
2005 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.7 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 147 ZS208 ZS
Griezes moments: 184 NM440 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.2 sekundes8.9 sekundes
Citroen C6 ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 61 ZS mazāka nekā Citroen C6, savukārt griezes moments ir par 256 NM mazāks nekā Citroen C6. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.18.7
Reālais degvielas patēriņš: 8.1 l/100km8.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Citroen C6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 240 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Citroen C6.
Degvielas bākas tilpums: 64 litri72 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 900 km kombinētajā ciklā820 km kombinētajā ciklā
1160 km ārpus pilsētas1050 km ārpus pilsētas
790 km ar reālo patēriņu800 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.76 m4.91 m
Platums: 1.80 m1.86 m
Augstums: 1.44 m1.46 m
Mazda 6 ir mazāks.
Mazda 6 ir par 16 cm īsāks nekā Citroen C6, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 510 litri407 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1702 litrinav datu
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 103 litriem lielāks nekā Citroen C6. Iespējams, Citroen C6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri12.4 metri
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Citroen C6, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9502`335
Drošība:
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 30004000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 6 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Citroen C6 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]