Mazda 6 2008 vs Renault VEL Satis 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 184 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.6 sekundes | |
Renault VEL Satis ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Renault VEL Satis, savukārt griezes moments ir par 86 NM mazāks nekā Renault VEL Satis. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 9.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Renault VEL Satis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 345 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 165 mm | 120 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault VEL Satis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.58 m | |
Mazda 6 ir mazāks. Mazda 6 ir par 11 cm īsāks nekā Renault VEL Satis, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1702 litri | nav datu | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Renault VEL Satis. Iespējams, Renault VEL Satis vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.3 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Renault VEL Satis. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`950 | 2`190 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Renault VEL Satis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|