LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2008 vs Renault VEL Satis 2005

 
Mazda 6
2008 - 2010
Renault VEL Satis
2005 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 147 ZS170 ZS
Griezes moments: 184 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.2 sekundes9.6 sekundes
Renault VEL Satis ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Renault VEL Satis, savukārt griezes moments ir par 86 NM mazāks nekā Renault VEL Satis. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.19.4
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Renault VEL Satis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 345 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 64 litri80 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 900 km kombinētajā ciklā850 km kombinētajā ciklā
1160 km ārpus pilsētas1050 km ārpus pilsētas
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 165 mm120 mm
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi15 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Renault VEL Satis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.76 m4.86 m
Platums: 1.80 m1.86 m
Augstums: 1.44 m1.58 m
Mazda 6 ir mazāks.
Mazda 6 ir par 11 cm īsāks nekā Renault VEL Satis, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 14 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 510 litri460 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1702 litrinav datu
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Renault VEL Satis. Iespējams, Renault VEL Satis vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri11.3 metri
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Renault VEL Satis.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9502`190
Drošība:
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 30002000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 6 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Renault VEL Satis ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]