Mazda 626 1999 vs Toyota Corolla 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 10.3 sekundes | |
Toyota Corolla ir dinamiskāka braukšana. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 26 ZS mazāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Toyota Corolla. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 5.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Premacy | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Auris, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Corolla varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Corolla dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Mazda 626 ir par 5 cm garāks nekā Toyota Corolla, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | 450 litri | |
Mazda 626 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 52 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`890 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Corolla ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 325 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Corolla, attiecīgi Toyota Corolla kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.2/10 | 9.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|