Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D
Toyota Corolla 2007 2.0 dīzelis apraksts
Sedans Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D tika ražots no 2007.gada septembra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 126 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Toyota Corolla 2007 - 2010 versija un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar ...
Šim Toyota Corolla 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.7 litri.
Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Šī Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.3 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Toyota Corolla 2007 - 2010 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.9 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Corolla degvielas patēriņš.
Toyota Corolla drošība
Drošības testos Toyota Corolla ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Corolla novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Toyota Corolla saņēmis trīs zvaigznes.

Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D tehniskie dati
Modelis: | Toyota Corolla 2.0 D4-D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2007. septembris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 126 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 (kombinētais) 7.0 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.54m (garums) 1.76m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1890 kg |
Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D dzinējs 1AD-FTV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar pjezoelektriskajām. Tas ir aprīkots ar IHI RHF4 turbīnu ar maināmu ģeometriju – uzticamu risinājumu, kam pie lielāka nobraukuma jāpievērš uzmanība dēļ ierobežoti kustīgām vai iestrēgušām lāpstiņām.Starp šī dzinēja priekšrocībām jāmin salīdzinoši zems degvielas patēriņš, labs griezes moments visā apgriezienu diapazonā un izturīgā motora sadales ķēde, kas var kalpot līdz pat 300 000 km.
Neskatoties uz priekšrocībām, AD sērijas dīzeļi ieguvuši arī problemātisku reputāciju. Viena no biežāk pieminētajām problēmām ir atkārtota galvas blīves atteice, ko pasliktina arī blīvējošo virsmu erozija. Vēl viens biežs defekts – progresējošs eļļas patēriņš.
Ik pēc 60 000 km ieteicams mainīt sprauslu apakšējās blīvgredzenus. Ja tas netiek darīts, tie var izdegt, un pēc tam iestrēgušo sprauslu demontāža bez bojājumiem būs gandrīz neiespējama. Agrīnie modeļi ar Denso elektromagnētiskajām G2 sprauslām ir izturīgi, taču jālieto tikai oriģinālie degvielas filtri, lai aizsargātu visu sistēmu. Par sprauslu nolietojumu signalizē arī ilgāka dzinēja iedarbināšanas laika nepieciešamība. Savukārt Denso HP3 augstspiediena degvielas sūknis ir ļoti uzticams un ilgmūžīgs.
Tipiskas problēmas ir raksturīgas daudzām mūsdienu dīzeļmašīnām: ātra EGR vārsta aizsērēšana (to kopā ar ieplūdes kolektoru ieteicams tīrīt apmēram ik pēc 30 000 km), DPF reģenerācijas traucējumi, turbīnas ģeometrijas iestrēgšana un ierobežots pjezo sprauslu resurss (kopš 2009. gada).
Rūpnīcas ģenerators vidēji kalpo ap 200 000 km, pēc tam bieži vien nepieciešama restaurācija vai nomaiņa diodes tilta bojājuma dēļ. Ģeneratora brīvskrējiena skriemelis nolietojas ap 100 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 122 - 127 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 300 - 310 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota RAV4 Toyota Auris un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Toyota Corolla sedana [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Corolla 2007 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 97 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D
Okt 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Corolla 2007 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.6
Jaudīgākā benzīna versija (124 ZS) |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (126 ZS) |
2.0 Dīzelis | 126 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) |