Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D
Toyota Corolla 2007 1.4 dīzelis apraksts
Sedans Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D tika ražots no 2007.gada oktobra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 3800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar ...
Šim Toyota Corolla 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D sasniedz 12 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 175 km/h.
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota Corolla 2007 - 2010 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.4 litri uz 100 km, kas ir par 10% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Corolla degvielas patēriņš.
Toyota Corolla drošība
Drošības testos Toyota Corolla ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Corolla novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Toyota Corolla saņēmis trīs zvaigznes.

Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D tehniskie dati
Modelis: | Toyota Corolla 1.4 D4-D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2007. oktobris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1364 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 90 ZS pie 3800 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 175 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 4.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.54m (garums) 1.76m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1780 kg |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D dzinējs 1ND-TV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja neremontējamas pjezoelektriskiās sprauslas, vienlaikus pievienojot dīzeļa daļiņu filtru. Tomēr laika posmā no 2012. līdz 2016. gadam atkal tika izmantotas Bosch elektromagnētiskās sprauslas.Šis kompaktais japāņu turbodīzelis ir pazīstams ar savu uzticamību un ilgmūžību. Lai gan agrīnie modeļi tika atsaukti turbīnas atteices vai galvas blīves problēmu dēļ, kopumā dzinējs izceļas ar savu ilgmūžību. Ir gadījumi, kad novērota zema kompresija, virzuļu bojājumi vai pat sadales vārpstas lūzumi, taču šīs problēmas parasti rodas sliktas apkopes dēļ. Motora sadales ķēde ir izturīga, taču arī tā var izstiepties, parasti pēc 250 000 km nobraukuma. Ķēdes izstiepšanās noteikšana ir sarežģīta, un galvenais simptoms ir apgrūtināta dzinēja iedarbināšana.
Viena no visbiežāk sastopamajām problēmām ir eļļas patēriņa palielināšanās, kas bieži vien ir saistīta nevis ar nodilušiem virzuļu gredzeniem vai vārstu blīvslēgiem, bet gan ar turbīnas bojājumu. Vēl viens vājais punkts ir kartera ventilācijas sistēma, kas ātri aizsērē, izraisot pārmērīgu eļļas nokļūšanu ieplūdē un noplūdes no motora blīvēm.
Kvēlsveces ir jānomaina pēc aptuveni 80 tūkstošiem kilometru. Tomēr to izskrūvēšana nenolaužos prasa lielu pieredzi. Izņemot jutīgās pjezo sprauslas, degvielas sistēma kopumā ir uzticama, visbiežāk bojājumi saistīti ar degvielas spiediena regulatoru.
Cilindru galvā nav hidraulisko kompensatoru, tāpēc vārstu atstarpes regulēšana jāveic ik pēc 100 000 km, tomēr praksē dzinējs bieži darbojas daudz ilgāk bez nepieciešamības pēc regulēšanas.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1364 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73 mm |
Virzuļa gājiens | 81.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6 litri |
Jauda | 68 - 90 ZS pie 3800 apgr/min |
Griezes moments | 170 - 205 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Auris Toyota Yaris Toyota iQ |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Toyota Corolla sedana [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Corolla 2007 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 97 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D
Okt 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.4 D4-D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Corolla 2007 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Corolla 2007 1.6
Jaudīgākā benzīna versija (124 ZS) |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Corolla 2007 2.0 D4-D
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (126 ZS) |
2.0 Dīzelis | 126 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) |