Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT
Honda Accord 2007 2.2 dīzelis apraksts
Sedans Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT tika ražots no 2008.gada janvāra līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTB1449VLZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Honda Accord 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 212 km/h.
Šī Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Honda Accord 2007 - 2011 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.2 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.
Honda Accord drošība
Drošības testos Honda Accord ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Honda Accord novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Honda Accord saņēmis trīs zvaigznes.
Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT tehniskie dati
Modelis: | Honda Accord 2.2 i-DTEC ES GT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2008. janvāris ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 212 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 (kombinētais) 7.4 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | ||
Auto izmēri: | 4.73m (garums) 1.84m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 467 litri |
Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT dzinējs N22B
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 96.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Honda Accord 2007 2.2 i-DTEC ES GT eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Honda CR-V Honda Civic |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Honda Accord sedana [2007 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2007 2.0
Jan 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2007 2.0 Automatic
Jan 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2008 2.2 i-DTEC ES GT
Jan 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2008 2.2 i-DTEC Jan 2008 — Dec 2011 | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2007 2.4S
Jan 2007 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2007 2.4 Jan 2007 — Jan 2011 | 2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (5) |
Honda Accord 2007 3.5i V6 Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (268 ZS) |
3.5 Benzīns | 268 ZS | - | Automāts (5) |