LatviešuEnglishEspañol

Mercedes A klase 2015 vs Mazda 3 2013

 
Mercedes A klase
2015 - 2018
Mazda 3
2013 - 2016
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 109 ZS100 ZS
Griezes moments: 260 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.3 sekundes10.8 sekundes
Mercedes A klase dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Mazda 3. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes A klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 3.55.1
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes A klase ir labāka izvēle.
Mercedes A klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes A klase var ietaupīt 240 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 40 litri51 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1140 km kombinētajā ciklā1000 km kombinētajā ciklā
1250 km ārpus pilsētas1180 km ārpus pilsētas
Mercedes A klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 93 mm155 mm
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia DusterIzmantots arī Mazda 2
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes A klase varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.30 m4.47 m
Platums: 1.78 m1.80 m
Augstums: 1.43 m1.45 m
Mercedes A klase ir mazāks.
Mercedes A klase ir par 17 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes A klase ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 341 litri364 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1157 litri1263 litri
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai.
Mercedes A klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 23 litriem mazāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 106 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Mercedes A klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Mercedes A klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`8501`800
Drošība:
Mercedes A klase ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Mazda 3. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 3 ir piešķirts augstāks vērtējums.
Kvalitāte:
augsta

vidēja
Mercedes A klase ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes A klase, attiecīgi Mercedes A klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14 6007000
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes A klase ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • augstāka bērnu drošība
  • labākas drošības palīgtehnoloģijas
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]